fredag, mars 25, 2022

Dagbok 2022: 25.mars


 Klokka er no19.00, temperaturen ute er + 5 grader, det er overskya kaldt og surt. Den fine "sommaren" vi hadde for nokre dagar sidan er ein saga blott og det er meldt snø på sikt. Ja, vi må vel gjennom alle "ridene" i år også. Her i Ørsta har dei fuglenamn på alle snøfall om våren, eg trur at erlerida er den siste. Eg har spurt mange , men ingen har heilt greie på alle ridene.

Men eg har hatt ein fin dag uansett. På føremiddagen tok eg fredagsvasken på bad og kjøkken. Så hadde eg avtale med Margrete at ho skulle komme i 14-tida, så skulle vi ete lunsj på Føniks i dag- Og Margrete kom til avtalt tid med ein heil berepose med gåver til meg, både etande og drikkande.  Då vi hadde prata ei stund for vi på Føniks der vi åt ein stor porsjon kvar med god kyllingsalat med brød til. Vi skulle no ha kaffi også, men den tok vi på ALTI. Der kjøpte eg meg ein slags genser/trøye til å ha under andre genserar og kofte. Eg kjøpte ein svart og den passa akkurat, så skal eg sjekke om den grønfargen dei har på same slags trøye matchar den nye genseren eg har strikka, så kjøper eg ein til -til å ha under den. Elles kjøpte eg ikkje så mykje. Men vi dvs.Margrete kjøpte ostekake og kaffi i kafeen under trappa. Etterpå gjekk vi i GÅ-gata ut til Aandahl og såg på masse klede utan å kjøpe noko. Der var mykje fint-ikkje minst bukser. Magrete fann ein fin sommargenser i lysegrønt, men den var for stor.

Margrete køyrde meg heim -og  så reiste ho heim sjølv. Eg fekk korpsuniforma til Erlend, som han var her og henta for ei lita stund sidan. I postkassa i dag fekk eg bladet Pensjonisten, så det første eg gjorde var å løyse den middels vanskelege sudokuen.

No skal eg sette på TV-en og høyre alt om den fæle krigen som kom no når vi eigentleg kunne ha det så bra og bli ferdig med Koronaen. Men eitt lyspunkt er det no at vi får sommartid i morgon kveld. Eg ønsker alle ei god helg. No skal eg finne fram strikketøyet igjen. Det går i lestar no .



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...