søndag, januar 23, 2022

Dagbok 2022: 23.januar

 




                                         Utsikt frå altanen kl.18.00

Klokka er no 17.40, temperaturen ute er + 8 grader, og det blæs og regnar litt, så det kjennest ikkje direkte varmt ut. Eg kom meg ikkje ut og gå tur i dag heller, noko som eg sjølv må ta ansvaret for. På føremiddagen dreiv eg og laga litt mat, til i dag og til i morgon. Klokka 13-15 var eg oppe hos Marit, vi hadde mykje å snakke om, sidan vi ikkje hadde vore i lag sidan torsdag morgon. Eg hadde for øvrig ikkje snakka med NOKON sidan då. Det er inga katastrofe, for eg snakkar no bra mykje med meg sjølv.

I dag hadde eg grønsaksuppe til middag+ dessert. Etter måltidet fann eg ein litt spennande serie på Netflix som eg begynte å sjå mens er strikkar. Eg har no begynt på det fjerde og siste lesteparet som eg strikkar av garn eg fekk av Solveig til jul. Det går ikkje så fort, for garnet er tynt og lestane store.

Det er snart slutt på vinterferien min, for i februar begynner spanskkurset igjen, og i den anledning har eg etterlyst eit bilde. Eg har ikkje fått kobla printeren skikkeleg til den nye maskina, derfor kan eg ikkje lage bilde sjølv. I morgon kjem Einar på besøk, så då kan eg kanskje høyre med han. Eg har fått skrekk for å gjere ting sjølv på PC-en, for det har ikkje alltid blitt så vellykka. Men eg får  skrive ut tekstar som ligg på maskina, så der er no ein slags kobling.

Dagane er så korte, og det blir så tidleg mørkt, og når eg då akal ta bilde til bloggen har eg ikkje så stort val. Eg synest det går mykje tregare med snøsmeltinga no enn det gjorde gongen før, men då kom det både mildvêr, regn og vind.


                                         "Kosekroken" min.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...