torsdag, november 25, 2021

Dagbok 2021: 25.november





Klokka er no19.33, temperaturen ute er så vidt under 0 og vi har fått mykje snø. Høyrde at naboen på andre sida av gata hadde fått i gang snøfresaren. Eg har verken fresa elle moka, men eg har funne fram mokebrett og snøspade - for dei som vil ut. Eg har tenkt å halde meg inne så lenge.

Det var Marit sin tur å køyre til treninga i dag, så eg slapp å ta ut bilen.  Etter at vi kom heim, kveikte eg i omnen med god ved, og så heiv eg innpå litt sjølvlaga plommeved når eg hadde fått god fyr. Her blei heitt og godt og eg tenkte det ville vare ei stund. Etter kvart vart det middag; i dag tina eg opp eit par ballar(klubb) som var att etter den store "ball-festen." Eg prøver å ete opp restar som eg har frose ned, dei blir mindre fristane etter kvart som tida går.

 Ca, 15.15 GJEKK eg ned til hotellet der vi skulle ha eit litt spesielt pensjonistmøte for dei som er med i "Den gylne spaserstokk", dei får premie kvar år dei er med i form av pins etc. Første året får dei turstavar. Det er banken som spanderer. Per tok imot inngangspengar og han kunne opplyse at Eli, leiaren, ikkje kunne komme fordi ho hadde vore i nær kontakt med ein som var smitta.(Truleg sonen). Men Nelly som er sjef for turgåarane var der og hadde med seg fine bilde frå turane. Det var kjekt å sjå alle dei fine turmåla, også for oss som ikkje hadde vore med. Etterpå fekk vi smørbrød og kaffi-samme menyen som vi har på "Spansken".

Per og eg vart sittane i lag ved eit bord, og vi hadde mykje å prate om. Vi har felles kjende og han har vore kollega med Margrete. Per ville køyre meg heim att, men eg ville vere att ei stund og gå heim. Sidan eg ikkje hadde gått på Vernet i dag, trong eg mosjonen. Eg vart sittande å prate med nokre damer som eg kjenner godt-og så GJEKK eg heim. Eg syntest her var varmt og godt med det samme, men no synest eg ikkje det lenger. Men sit eg og strikke borte med varmepumpa plar det gå  bra.

No skal visst rånebilen ut., eg føler ikkje at eg har plikt til å moke for ein som ikkje er leigetakar,

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...