onsdag, november 24, 2021

Dagbok 2021: 24.november


 Klokka er no 17.25, temperaturen ute er + 3 grader C, og det har regna det meste av dagen. I dag hadde eg fått time til vaksinering kl.10.48, men eg forstod at viss eg vart vaksinert då, rakk eg ikkje spansk-kurset. Men eg var såpass frekk/ lur at eg stilte meg i kø i 10-tida og var ferdigvaksinert kl.10.15, så måtte eg sitte i ro i 20 minutt, men seg stakk av etter 15, og var ute i veldig god tid før spansktimen. Eg var ikkje heilt på mitt beste i spansk i dag, det hadde ikkje med vaksinen å gjere, men med det faktum at eg høyrde dårleg, på grunn av at eg hadde gløymt høyre-apparata heime. 

Klokka var nesten halv 2 då eg var heime att. Eg tok og kveikte i omnen for å få opp temperaturen, så held det med varmepumpa resten av dagen. Akkurat då var det litt fint vêr, såg faktisk ein snurt av sola, så eg tok ein runde på Vernet. Der var det maskineri og menn som dreiv og fylte att hola under gjerdet, det kan vere farleg for små barn der. Men så lenge dei berre fyller ut med sand og singel, blir det nye holer.



Dei to bilda under er tatt frå same utgangspunkt på same tid. I aust var det blå himmel og nesten sol, i vest var uveret på veg inn.


Til middag i dag raska eg saman diverse  restar, såpass det vart litt ryddigare i kjøleskapet. Etterpå sette eg meg til med kaffikopp og TV-serie. Eg heldt på å sovne i dag også. Det er ikkje slik at eg treng så mykje søvn. Eg vaknar tidleg og sovnar seint-derfor blir eg trøtt på ettermiddagen, men eg legg meg ikkje til å sove for det. Men eg ser at eg får ikkje gjort noko husarbeid i dag, så eg kan like godt begynne på spansk-leksa. I morgon er det trening før middag og pensjonistmøte etter middag. 

Solveig har brote ein finger på venstre handa og var på sjukehuset i går der dei tok røntgen og gipsa fingeren. Veldig lite kjekt no når det går mot jul.

Apropos jul så er det akkurat ein månad til julaftan i dag- og då er det Erlend sin fødselsdag. Eg hugsar at han var med på julegrantenning det året han vart fødd. Eg har lite bilde av Erlend på denne laptopen; på ei gammal maskin hadde eg masse bilde av han men den maskina er ein saga blott. Men andre har lagt ut bilde på FB. Erlend er noko for seg sjølv og har alltid vore det. Men kjekk og snill det er han.
                                                  GRATULERER MED DAGEN ERLEND!

Her er Erlend, Amanda, Margrete, Ingeborg og Eirik på moloen i Trovågen då vi var der på ferie i juni månad.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...