mandag, november 22, 2021

Dagbok 2021: 22. november


Klokka er 17.00, og eg var nettopp ut på trappa og tok bildet, Temperaturen ute er no +6 grader C, og i dag har det regna. I går kveld kom det litt snø og eg var redd for at det skulle vere kvitt i dag. Det var det heldigvis ikkje. Sidan eg fekk ein heil dag heime i dag, tenkte eg at eg skulle gjere noko til jul. Eg bestemte meg for å steike krumkaker. I fjor laga eg ein stor porsjon, så eg ville lage litt mindre i år. I fjor hadde eg notert at det vart 48 kaker-i dag vart det vel 40-eg talde ikkje så nøye.  gang å lage gulrotkake.Eg lagar kakebotnen no og så har eg glasuren på når eg tek den opp att frå frysaren.Gulrotkake er veldig populært blant dei unge, spesielt.

 


Eg rotar forferdelig på kjøkkenet når eg bakar, og oppvaskmaskina var full og sett på før eg begynte. Men eg er nesten like flink å rydde som å rote, så det varte ikkje så lenge før alt var på stell. Då sette eg meg inn i stova og kvilte litt, mens eg drakk kaffi. Eg er ikkje så effektiv som eg var før i tida, men eg er ganske flink for alderen, seier Solveig.


I dag er "lillebroren" til Nils 80 år. Og har er framleis ung og sprek, det såg vi då vi var der ute i sommar. Rolf og Mimi har fire barn,  14 barnebarn og mange oldebarn. Her held Rolf på den yngste av dei, Magnus, som er 5 veker. Eg veit ikkje sikkert kven foreldra er, men det får eg no vite litt seinare, eg vil ikkje skrive noko som er feil.
Då Rolf fylte 60 år, feira han i Bergen med stort selskap, då var Nils og eg der også. Sidan har eg ikkje vore i byen.
Eg vil gratulere Rolf med dagen og begge oldeforeldra med det nye oldebarnet.

På denne dagen kvart år hugsar eg tilbake til 1963, då budde vi på Raudeberg og Solveig var liten baby. Eg sat på golvet og leika med henne og radioen stod på. Då kom meldinga om at president Kennedy var skoten. Det er lenge sidan no, men somme ting hugsar ein. Og mange gonger når eg ser meg tilbake forstår eg ikkje at det kan vere SÅ lenge sidan. Tida/ livet går så fort.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...