søndag, november 21, 2021

Dagbok 2021: 21.november

 


Klokka er no16.20, temperaturen ute er +1 grad og det har regna i dag også, men sola kom fram ein liten augneblink. På føremiddagen bala eg litt med omnen , men det vart no varmt til slutt. Varmepumpa greier ikkje å varme opp åleine. Elles så strikka eg litt og jobba med spanskleksa ei stund til eg fann ut at eg ville gå tur på Vernet. Eg utrusta meg med Caps og regnjakke etc. men akkurat den stunda eg var ute og trimma kom det ikkje ein regndrope. Det regna både før og etter. I dag gjekk eg motsatt veg av det er brukar på Vernet, då fekk eg litt annleis bilde, men eg får ikkje kutta verken oppe eller nede på bilda utan at kantane følgjer med, det er litt irriterande. Då eg var komen rundt gjekk eg ned i Storebakken og 
gjorde heimvegen litt lengre. Før eg gjekk i hus batt eg tau rundt rips-og solbærtrea- det kan no kome snø kva tid som helst.
I dag vart det grønnsaksalat med fetaost til middag, ei stund sidan sist eg hadde det no, og det var godt i dag også. Så vart det kaffi, TV og strikketøy. Eg har til no strikke to par lestar av garnet som Solveig hadde med for ei veke sidan. 
 Komande veke er det noko kvar dag. Onsdag skal eg vaksinere meg før Spansktimen, håper eg kjem til så tidleg at eg slepp å skofte spansken. Eg trudde det var i morgon eg skulle til Volda, men det er neste veke.
No ser eg vermeldinga på datamaskina: Regn/ snø snart.





Fint vêr akkurat den stunda eg var ute
 



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...