onsdag, november 10, 2021

Dagbok 2021: 10.november



Klokka er no 16.55, det er + 6 grader C ute , det har regna og blése i heile dag. Eg har ikkje vore ute og gått tur, og no er det for lengst mørkt , så eg held meg inne og fyrer i omnen og har det ganske bra. Eg har sendt med Marit pengar, som skal gå til ved, Even leverer den heilt inn i garsjen. Det er lettvindt for meg.

Eg vakna tidleg i dag også, men låg i ro til klokka hadde passert 7.30. Eg skulle på spanskkurset klokka 11, så eg fekk god tid til å sjå ferdig serien min "Den spanske prinsessen", på NRK 1. Eg likar slike historiske seriar frå ei tid langt tilbake, og dette var ein av det betre i sjangeren. Eg kom ned på hotellet før dei andre i dag, så eg spaserte litt i nabolaget til det var på tide å gå inn. I dag var det berre ein som mangla på at vi var fulltallige. Vi har det kjekt i lag, og for oss som har studert ei stund er det ikkje så krevjande. Vi skal ha siste "timen" før jul den 1.desember.

Eg kom heim att litt før kl.13.30, då kom Marit ned ein tur , som planlagt, og eg fekk høyre litt meir frå gravferda til Arne V. Ho kunne ikkje vere så lenge for ho skulle opp att og steike pannekaker til Even og Mari Ella. Janne er veldig opptatt for tida. Marit fortalde blant anna at Stian og Anja skal flytte til Ørsta i ei leilegheit på Ose.

Eg hadde mat igjen frå i går, så det vart lettvint middag. Etterpå vart eg sittande og sløve framfot TV-en. Men så begynte "Husdrømmer" og det programmet ser eg ofte, mange av programma har eg sett før. Ergo har eg gjort lite og ingenting i dag, eg misser aldeles energien når vêret er slik. I dag har det nesten ikkje vore lyst. Men det er no ikkje så kaldt som det var nokre dagar. Vêret kan vi ikkje gjere noko med-anna enn å snakke om det.

I morgon skal vi på trening klokka 10-11, og etterpå skal vi gjere unna nokre ærend. No skal eg feste trådar på to par lestar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...