søndag, august 22, 2021

Dagbok 2021: 22.august

Queen Elizabeth -----------------Klokka er no 17.35, temperaturen i skyggen er + 19 grader. Det er nydelig vêr med blå himmel og sol. Det var litt skodde først på dag, men den forsvann.Eg har vore litt tutlete i dag, har stort sett gått og venta på leigebuaren sjølv om eg ikkje gjekk ut frå at ho kom før det leid mot kvelden. No er Ingrid komen, men den eine eller begge foreldra kjem om ein times tid.Eg starta dagen med å lese om att slutten på boka som eg las ferdig i går, og vart så gåande å surre litt før eg kom meg til å stryke nokre klede og bytte til søndagsantrekk.Gjekk ut i hagen ein tur,strikka litt etc.etc. Så fann eg ut at eg kunne lage middag litt tidlegare enn vanleg slik at eg var ferdig med den før her kom nokon. Eg henta poteter av eige avl og skrelte, laga kålstuing og leita fram silda som eg tok ut frå frysaren tidlegare.Sylta rødbetar hadde eg også. Det vart eit herremåltid. Silda var akkurat passeleg salt til at eg kunne ete så mykje eg ville utan å tørste i hel. Der er kanskje nok til eit måltid til i morgon. Etter ei stund gjekk eg opp til Marit og sat på altanen hennar og prata ei stund, Ingrid kom ei lita stund etterpå. KL. 19.40: No har mora til Ingrid og Ingrid vore og drukke kaffi og ete is med meg. Vi har fylt ut leigekontrakten og skrive under. Mora, læraren, var veldig kjekk å prate med. No skulle dei bort i Austefjorden og hente ein sofa. Eg har kopiert kontrakten, så alt er i boks. Litt kjekt å ha eit "forhold" til dei som leiger, det har eg ikkje hatt før. Ingrid har ombestemt seg og skal gå på skule i Volda -halde fram på det ho hafdde begynt på.Ho skal ta buss fram og tilbake. Ho vil med andre ord bu her.
Nina Weibull

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...