lørdag, august 21, 2021

Dagbok 2021: 21.august

Klokka er no 18.15, temperaturen ute på trappa eg ca 18 grader, men i sola er det mykje varmare. Det er nydeleg vêr og nesten heilt klårt. Eg hadde litt forskjellige planar for dagen, men så datt eg ned framfor datamaskina med kabal og lydbok. Eg kom meg no ut og begynte å ordne i blomsterbed etc.etter kvart. Eg ville ikkje klippe plen mens det var så vått i graset. Så kom den nye leigebuaren i lag med far og bestemor og skulle flytte inn litt forskjellig. Eg kom i prat med bestemora, ho er opprinneleg frå Bergen og kjende ei anna bergensdame her i Ørsta som eg også kjenner. Dei var her ikkje så lenge, og då dei fór begynte eg på diverse hagearbeid. For eksempel plukka eg opp nedfallsplommer, som på ingen måte var etande. I jordbæråkeren voks der poteter, det visste eg om, det var slike som hadde blitt liggande att i fjor og hadde formeira seg. No tok eg vare på dei, og berre eg såg på dei fekk eg lyst på spekesild og nypoteter, så det står på menyen for i morgon. Eg rydda litt her og der, men innsatsen min var ikkje imponerande. Det nærma seg middagstid, og eg laga meg ein grønnsaktallerken + ei brødskive. Eg hadde tenkt meg nedover på ALTI seint på dag, men sjekka opningstidene og fann ut at apoteket stengte kl.16. Då fekk eg farten opp og kom meg på hjul. Eg nådde apoteket og fekk tablettane mine, som eg slapp å betale, fordi eg har frikort.Stoppa og handla på KIWI på heimvegen, og heldigvis fann eg spekesild. Då eg vel var heime, kom innflyttarane att og eg vart ståande og prate med Bergens-bestemora. Då dei var vekk gjekk eg opp til Marit og sat og prata på altanen hennar i det nydelege vêret. I dag har eg ikkje vore på Vernet og eg saknar den turen. Men no må eg få med meg 19-nyheitene det er eit must. I morgon kan det hende at Marit og eg tek ein tur på Plantasjen, men det er ikkje heilt bestemt. Naboane i nr.5 har reist til Kaupanger i barnedåp til vesle Johan.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...