søndag, juli 18, 2021

Dagbok 2021: 18.juli

Klokka er 17 om ca.5 minutt. Ute er det opplett akkurat no, men skodda ligg langt ned. Det begynte å regne rett etter at eg kom heim frå turen på Vernet i går, og det auste ned utover kvelden og natta og det regna i dag også. Det er to ting eg set pris på når det regnar: at eg slepp å vatne og at det blir så veldig grønt overalt. Elles ville eg helst hatt sol. Vi har hatt mykje fint ver i sommar og eg håper det ikkje er slutt på sommaren enno. I går kveld då eg la meg hadde eg ein plan for søndagen, men den var gløyd då eg stod opp i dag, ein time seinare enn vanleg. Tidlegare i sommar tok eg ut all oska frå omnen og pussa ruta fin og blank. Eg la inn papir og kubbar klar til å sette fyr på. Det gjorde eg i dag! Det gjorde godt med ekstra varme. Og så fekk eg brent opp resten av papiret som hadde samla seg i vedboksen. Elles dreiv eg med litt smårydding her og der. Kunne ikkje sette meg til å strikke for eg hadde ikkje meir garn. Då ringde telefonen og det var Bodil. Vi hadde ein lang og koseleg samtale og fortalde kvarandre om det som har hendt. Det liva opp ein elles litt grå dag. Marit er ikkje komen heim enno, men Lollo kom då eg ropte på henne i dag, litt våt og pjuskete. Ho blir sikkert glad når matmora kjem heim. I dag tok eg opp nokre svinekotelettar frå frysaren, det er på tide eg et opp noko av det eg har hamstra. Det vart til at eg laga "Kyllinggryte fra Bali" - med svinekjøtt i staden for kylling. Det går heilt fin å bruke svin for kylling, må berre tygge litt meir. Porsjonen var så stor at eg har rikeleg i morgon også. Så vart det kaffikopp og SERIE.Eg hadde i grunnen tenkt å gå ein litt lang tur i dag- men i dette veret fristar det ikkje. Viss det skulle vise seg at det held seg opplett kan eg kanskje gå ein tur på Vernet - eller kanskje ikkje.Det er enno nokre dagar att av juli.....

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...