mandag, mai 17, 2021

Dagbok 2021: 17.mai

Klokka er no 15.30, temperaturen ute er + 19 graderC, og det er litt vind. Fantastisk fint 17.maiver. Bjørkene er endeleg blitt grøne, men det er den seinaste våren vi har hatt på mange år. Eg vakna klokka 7 i dag, og skunda meg ut på altanen og hengde opp flagget. Så la eg meg inn i senga og sov ein time til. Eg var stolt over å ha vore den første til å heise flagg, men på TV litt seinare , fekk eg vite at flagget skal heisast klokka 8, så eg har gjort noko ulovleg på sjølve grunnlovsdagen. Eg hadde ingen planar for dagen, men sette meg til å strikke framfor TV-en, og fekk sjå både konge og dronning- mens eg strikka på ein lest. Eg hadde planar om å gå på Vernet i dag, tenkte kanskje der var så mange at det vart eit tog. Det var ikkje så mange der akkurat då, men det var fin utsikt over bygda og fjorden med seglbåtar. Trefte ingen kjende før eg kom ned att i Storebakken, der var Ingvill og foreldra hennar, som eg kjenner godt. Vi vart ståande å prate ei lang stund. Så skulle eg heim og lage middag. Eg hadde grillpølser men ikkje pølsebrød, så tenkte eg at eg kunne bruke Taco-lefser i staden. Men eg ombestemte meg. Eg hadde kjøttdeig og nesten alt det andre eg trong til Taco, så då vart det det. Det eg mangla var grøn salat og evt. agurk. Det vart i alle fall eit herremåltid, og med is og kaffi etterpå vart det heilt topp. Ulempa er at eg åt for mykje og er altfor mett. Eg har lyst å styre litt ute i hagen når eg ikkje er fullt så mett lenger. Skulle ønske at eg hadde hugsa å kjøpe settepoteter, men eg har no litt bed å luke t.d. Marit kjem ikkje ned til meg i dag, for dei har selskap og besøk frå Volda. I morgon blir det vel å møte opp på treninga igjen, eg ville heller ha vore heime og klipt plen og jobba med diverse. Det gir meir meining enn å sitte og sparke med føtene på diverse apparat.Det er framleis tidleg på dag, og viss det skjer noko spennande skal eg skrive meir seinare.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...