tirsdag, mai 18, 2021

Dagbok 2021: 18.mai

Klokka er no 18.07 og det er + 10 grader ute. Finevêret som vi hadde i går tok fort slutt, i dag har det regna meir og mindre heile dagen. Før vi skulle på tening vart det ikkje gjort stort anna enn å dusje, vaske håret og kle seg i høvelege klede. Vi trena som vanleg i ein time, og då var vi ute i bilen att før kl. 12.30. Vi stoppa på Kiwi og handla litt, så sat vi i bilen og prata ei stund då vi kom heim. Ved postkassa trefte vi naboane og vart ståande å prate med dei - og så gjekk no tida. Fekk ikkje gjort særleg mykje fornuftig før middag. Middagen i dag vart om lag som i går, nemleg Taco, men der er ikkje nok att til i morgon. Etter middag sette eg meg inn i godstolen og skulle strikke, men heldt på å skulle sovne fleire gonger. Har ein serie på Netflix som eg har ståande på utan at eg engasjerer meg noko særleg. Eg vart sittande å strikke til eg var ferdig med lesten, no har eg berre ein att, så er eg ferdig med to par. Det eg hadde tenkt eg skulle gjere i dag var å rydde bedet ved garasjen. Eg var ute og tok vekk masse ugras nedst i hagen i går ettermiddag, for eg ville ikkje halde på opp mot vegen på 17.mai, så eg sparte det bedet til i dag, men så har det ikkje vore så fristande å gå ut i regnvêret. Eg hadde også eit håp om å få klipt plenane opp mot vegen, men det er altfor vått enno. Det er bra at det eg planta får vatn, men eg får ikkje gjort meir av det eg har tenkt før det blir betre vêr. I dag gjekk eg inn på "helsenorge" for å sjekke om eg har frikort, slik taxisjåførane påstår. Eg har nemleg ikkje fått brev i posten om det, slik som Marit har. Men på "helsenorge" låg frikortet mitt, berre synd at eg ikkje fekk printe det ut, det går også an å få det digitalt på telefonen, men eg har ikkje ordna det enno. Eg betalte fysioterapeuten i dag, det eg betaler for mykje,set "helsenorge" inn att på bankkontoen min.No har eg frikort resten av året, men håper ikkje eg får altfor mykje å bruke det til. No er det litt opplett ute, men alt er vått, så det fristar ikkje å begynne med noko no. Seinare i kveld blir det MGP så då får vi kanskje sjå om TIX går vidare. Eg får vel begynne på siste lesten, og når den er ferdig skal eg strikke genser til meg sjølv av garnet som Margrete og eg kjøpte i Volda. - No er det kome så mykje grønt lauv på trea at vi knapt ser fjorden.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...