søndag, april 11, 2021

Dagbok 2021: 11.april

Klokka er no 17.12, temperaturen ute er + 7 grader og sola skin, sjølv om det er nokre lette skyer på himmelen. Men her er framleis mykje snø, det hadde snødd sist natt også. Vegane/gatene er berre, men elles ligg det mykje snø; eg trur det er nærmare ein halv meter på altanen mot vest, altanen på nedsida av huset har eg moka litt og så har sola tatt resten. Sidan eg er låk i kneet tok eg det veldig med ro i dag før middag, eg strikka litt og så såg eg TV. Eg har ikkje sett den norske serien "Exit" på vanleg TV så no tenkte eg at eg kunne sjå heile på kort tid. Det er ein ganske fæl serie i eit miljø som eg ikkje trudde fantest i Norge. Eg har no ikkje sett så mange episodar enno. Til middag i dag kokte eg grønsaksuppe; det må eg gjere minst ein gong i veka. Men no minkar det både på grønsaker og anna, så eg håper å komme meg på butikk snart. Eg skulle ha vore ein tur ned til Eli også, for eg har eit ærend. Etter middag og eit par episodar med Exit fann eg ut at eg ville prøve å gå ein tur. Kneet var ikkje så vondt for eg hadde sete mest i ro. Veret var forlokkande fint, og inne var det heitt, sidan eg til og med hadde fyrt i omnen-før sola kom. Det vart ein liten runde i nærmiljøet, men eg traff same naboen to gonger så eg fekk no prata litt med henne. I går kveld sette eg Laptopen på oppdatering, men måtte legge meg før den var ferdig. Eg stod opp klokka 7 i dag og sjekka (eg la meg inn att i senga etterpå, men sovna ikkje), og då var alt i orden. Men no ser eg at eg må legge inn e-posten på nytt-eg som hadde streva med å få den i orden for eit par dagar sidan. Elles saknar eg veldig å få legge ut bilde frå telefonen. Eg har i det heile tatt ganske mykje trøbbel med maskinene mine-fordi eg ikkje kan nok.I dag har Marit vore husmor og laga middag til tre, sidan Janne ikkje er heime. Det var fantastisk å sjå att sola og å komme seg ut aldri så lite. Kor vidt det blir trening på tysdag, veit eg ikkkje, og eg veit heller ikkje om eg kan gå.Viss eg får ut bilen i morgon, kan eg fare å handle.Torsdag skal vi ha styremøte hos Eli og då skal vi sitte ute.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...