lørdag, februar 27, 2021

Dagbok 2021: 27.februar

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er + 7 grader, det er overskya og delvis regn. Bildet over tok eg på vegen heim , eg har vore på andre sida av gata i fleire timar og besøkt Marit. Vi var begge to åleine heime i dag -så vi hadde oss ei lang pratestund. Tidlegare i dag har eg ikkje gjort stort anna enn å legge i hop eit par klesvaskar og så sat eg og strikka ei stund. Eg har ikkje lagt ut bilde på eit par dagar; eg trudde det var noko gale med telefonen, men så var det berre eg som hadde tatt feil ledning - telefonen er heilt OK, men så begynte datamaskina å trøble, så det gjekk ein halvtime før eg hadde fått orden på den. Elles har det ikkkje hendt så mykje i dag, eg har ikkje ein gong vore på butikk, men no har eg tenkt å ta meg litt mat-eg kallar det middag. Og så blir det vel TV resten av kvelden, og strikketøy om eg finn noko garn som passar. Kaffi har eg drukke hos Marit, men eg hadde sagt ifrå at eg ikkje ville ha kaker e.l. -for eg et for mykje og må bremse litt på inntaket. Eg skuldar på Koronaen for det også. Eg hadde lyst på ein tur på byen i dag, og på Plantasjen, men vi er standhaftige, Marit og eg, handlar berre det vi må, dvs. mat. Det ser ut til at det blir lenge til vi får vaksinen-men vi får holde ut.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...