mandag, februar 22, 2021

Dagbok 2021: 22.februar

Klokka er no 17.20, ute regnar det ganske mykje og temperaturen er berre+ 5 grader, i går var den oppe i 10. Det beste eg kan seie om vêret på desse kantar er at det er variert, og det kan vere bra så har vi alltid noko å snakke om.Då eg vakna i dag var eg sikker på at det var sundag, men etter ei stund gjekk det opp for meg at det var det ikkje. I dag tok eg ein runde med støvsugaren blant anna. Så fekk eg lyst på risengrynsgraut og då begynte eg å koke på den, men før den var ferdig tok eg ein runde på butikken og kjøpte diverse som eg treng til i morgon, for då kjem begge døtrene mine til middag. Vi kunne gjerne vore fleire, men det blir no veldig kjekt å sjå dei att, har ikkje vore i lag med dei sidan jul. Då eg hadde ete grauten min i 15-tida vart eg så trøtt at eg sette meg i godstolen med "Windsor"-den serien er så greinalaus at det gjer ingen ting om ein dett ut av og til, for det gjer eg. Uansett om det sker lite eller ingen ting, så går dagane fort unna, altfor fort for meg. Eg bur rett nok åleine, men eg har kontakt med mange på nettet, så eg føler meg aldri einsam. I dag fyller Audun 31 år, han er nest eldst av barnebarna. Han er framleis i det militære, som befal rett nok, oppe i Nord-Norge,men han har leilegheit på Hareid og er ofte heimom ein tur. Eg har gratulert han på Facebook, men for ordens skuld gjer eg det her også: Gratulerer med dagen, Audun !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...