søndag, februar 21, 2021

Dagbok 2021: 21.februar

Snøen smeltar. No er klokka 20.16,temperaturen er + 8 grader C, det har vore opplett og litt vind i dag. På ettermiddagen kom sola fram ei stund. No er eg nettopp komen heim etter å ha vore på besøk hos Eli og Terje; Lisbet og Jan var der også, så vi var samme gjengen som for to år sidan. Eg gjekk nedover og eg gjekk heim att slik at eg skulle få litt mosjon i dag også. Vi fekk nydelig middagsmat og til dessert var det ei veldig god bløtkake;inni var det krem og friske ripsbær og på toppen var det krem og bringebær. Enkelt, men veldig godt. Vi prata og kosa oss. Dette er jo folk som eg har vore i lag med på spanskkurset mellom anna, og vi har alle gått på Volda lærarskule-om ikkje alle på samme tid. Eg er den eldste i denne flokken også. Eg gjekk heimanfrå kl.15.30 og før den tid hadde eg blant anna strikka litt, farga håret,rydda kjøkkenet og gjort diverse anna i huset. Eg trivst godt med å vere her åleine, men det var no kjekt å få vere i selskap også, og når ein ikkje er fleire, greier eg å følge med i praten. Men eg ser veldig fram til å få brukbare høyreapparat slik at det ikkje blir så vanskeleg å følgje med. No skal eg inn og sjå TV , og viss der ikkje er noko særleg interessant på NRK får eg ta ein tur på Windsor- der er det heilt cracy !

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...