lørdag, februar 20, 2021

Dagbok 2021: 20.februar

Klokka er no 16.40, og det er like før sola går ned, bilda over har eg nettopp tatt. Temperaturen ute er + 9 grader, sola har ikkje vore framme før no på sein ettermiddag. I dag tok eg ein tur på butikken tidleg på føremiddagen, då er der lite folk på Kiwi.Elles har eg gjort lite og ingenting i dag, sette på ei maskin med ullklede, og så vaska eg ein liten vegg på gangen, den eg kallar barnebarnveggen. Då tok eg også ned alle bilda og tørka støv av dei. Det gjer eg eit par gonger i året, og for å gjere opphenget lettvint, tek eg eit bilde først, så kjem alle bilda på rett plass igjen.
Vi hadde avtalt at Marit skulle komme ned til meg kl.14 og det gjorde ho, så no har vi kosa oss med kaffi og kaker-og prat. Eg har ikkje gått tur på fleire dagar, men i dag fekk eg lyst å gå igjen, for no kjenner eg meg bra. Vegane er berre, men det er is på tunet. Då eg skulle ha ut bilen i dag, kunne eg har rygga rett på Even som hadde kome over gata for å sande litt til meg. I kveld ser eg fram til Melodi Grand Prix, eg har ingen favoritt, men dei verste songane er vel luka bort? Sola skin enno inn glaset her, så no blir det lengre dagar. Hadde vi fått sommartid no, ville det vore midt i blinken.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...