fredag, februar 19, 2021

Dagbok 2021:19.februar

Dette bildet tok eg no kl 18.15. "ryggebuska" slit seg fram i snøen. Klokka er no 17.55, temperaturen er + 7 grader C, det er overskya, men opplett. Snøen og isen smeltar sakte, men vegane begynner å bli berre. I dag har eg ikkje vore så effektiv, men eg er i betre form etter at eg har slappa av eit par dagar-og ikkje gått tur. Eg hadde ikkje planlagt denne dagen så nøye, men eg fekk i alle fall rydda og vaska bokhylla på stova, det er meir arbeid enn ein skulle tru. Så tørka eg støv og rydda litt her og der utan å overanstrenge meg. Så fann eg ut at eg ville lage suppe til middag for å få brukt opp meir av geønsakene mine,og så gjorde eg det. Etter middagen sette eg meg i godstolen for å slappe av litt med Nettflix.Eg fann ikkje att serien som eg såg på i går, men hamna borti "Windsor" ein forferdelig serie om det engelske kongehuset, eg veit ikkje om eg skal kalle det parodi, og det var ikkje heilt pent.No fekk eg ikkje med meg alle poenga, for eg kjenner ikkje så mykje til den yngre garde. Eg sovna no ifrå det ei stund også. Og så var den dagen over. Eg har vore inne på FB ganske ofte for å høyre korleis det går med Margrete som var så uheldig å dette og slå seg då ho lufta hunden i går kveld. Det er skuldra som har fått det verst. Ho har ikkje vore til lege, men viss ho ikkje er betre i morgon, må ho vurdere å ta seg ein tur. Veldig trasig for henne, sæleg sidan ho har begynt å strikke, noko ho ikkje har gjort mykje av før. Eg har ikkje vore ute og gått tur i dag heller, men i morgon må eg truleg ta ein tur på butikken, og så kjem Marit ned, om ikkje noko anna skjer. Sundag er eg invitert på middag hos ei anna venninne-. Eg har det ikkje trasig på nokon måte. Dei har visst begynt å vaksinere på mi gruppe no (75-84), men det kan gå ei stund før det blir min tur. Når eg har fått første sprøyta, skal eg slutte å vere så "inneslutta". Margrete skulle kome bort til meg på tysdag, men no veit eg ikkje korleis det blir. Håper Solveig også kan ta ein tur. Det er ikkje det at dei ikkje vil komme på besøk, men dei er redde for å føre smitte med seg. Akkurat no er det ingen som er smitta i Ørtsa/Volda.Då vil eg ønske alle ei god helg, og GOD VINTERFERIE for dei som har det.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...