mandag, februar 01, 2021

Dagbok 2021: 1.februar

Bilda over er frå øvst i Storebakken.----Klokka er no 15.30 og eg er nettopp ferdig å ete middag, det blei Pasta Carbonara i dag. Temperaturen ute er ca. 0 grader C og det er nokså skya. Først på dagen var det kaldare, men det var blå himmel og sol. Eg hadde tenkt å gå ut ein tur, men først støvsuga eg og tørka støv på stova. Eg ville vente til sola kom fram att etter ein liten tur bak Melshornet. Men då eg kom ut såg eg at sola hadde gøymt seg bakom mange mørke skyer og det var litt snø i lufta. Det var ikkje slik eg hadde tenkt det. Eg nådde att Marit lenger ute i gata, men ho skulle ikkje gå så langt, ho er plaga med ryggen.Eg gjekk ut Starevegen, opp Storebakken, nedover Fonnavegen, og så Cruisa eg litt fram og tilbake til eg kom ned i Olavsgata, gjekk ut heile gata og så oppover eit lite stykke før eg var tilbake i Starevegen. Eg kom heim nokså nøyaktig ein time etter at eg for.Eg går trygt i piggskorne mine, men eg kjenner det er tyngre å gå med dei enn vanlege skor, derfor brukar eg lenger tid enn vanleg. Det gjer ingen ting for til lenger får eg vere ute. Så laga eg meg middag og åt, lenger er eg ikkje komen i dag. No klårnar det visst opp igjen, eg håper vi ikkje får meir snø, vi har ikkje plass til meir. Det som er kjekt her på Vallabøen er at dei ikkje har sanda vegane noko særleg slik at dei som vil kan bruke spark. Eg har ein lite brukt spark hengande nede i tilbygget, men eg har ikkje tatt den fram-ikkje enno i alle fall. No skal eg slappe av med lybok og litt kaffi, men først skal eg fyre opp i omnen.
Bildet under:Starevegen i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...