søndag, januar 31, 2021

Dagbok 2021: 31.januar

Klokka er no 17.05, temperaturen på trappa er minus 3 grader C og det har vore ein strålande fin dag. Det har ikkje vore heilt klårt så sola har ikkje vore framme heile tida. I går snødde det non stop og det trur eg det gjorde utover natta også. I alle fall hadde det snødd ca ein halv meter sidan eg moka i går, det var så vidt eg fekk opp utedøra.Eg såg med ein gong at eg aldri ville klare å moke tunet i dag. Men så var det ein av naboane som stilte opp med fresar og fresa heile tunet + veg ned til kjellaren. Det var veldig snilt gjort. Eg finpussa litt med spade og mokebrett. Men eg hadde ei anna oppgåve, eg ville prøve å moke altanen og det vart jobben min i dag. Eg målte snødjupna på altanen mot vest og den var 40 cm. Det var tredje gongen eg moka i år.Det tok si tid, men eg kom i mål. Då stod sola høgt på himmelen, og eg hadde lyst å gå tur, men fann ut at det skulle eg ikkje, for det var noko plunder med eine kneet.Dermed laga eg meg mat og åt "middag". Så kveikte eg i omnen og sette meg i godstolen, og der blei eg sittande. Det er no søndag og kviledag! Det er lenge sidan vi har hatt skikkeleg gammaldags vinter og eg synest det er heilt fabelaktig, berre det ikkje kjem enda meir snø. No kan eg tenke meg nokre dagar med sol og snø. Dei nye skorne mine er veldig bra, fordi dei er så høge at dei støttar rundt ankelen. Eg føler at eg går trygt. Sidan eg ikkje har gjort anna enn å moke snø i dag., har eg ikkje mykje å skrive om. Eg har begynt på siste boka av Joy Fielding så den har eg hatt på øyret mens eg slappa av. Eg har ikkje strikketøy akkurat no, men trur hendene skal få kvile litt, armane som var så vonde i fjor er ganske bra no, fingrane er ikkje heilt gode-men mykje betre enn dei var. Og i morgon startar vi på februar, og sola står høgare på himmelen for kvar dag, den varmar inne i hus og så er det LYSET-før jul var det mørkt nesten heile døgnet-no ser vi lyset i tunnelen -i alle fall viss vi får vaksine.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...