tirsdag, februar 02, 2021

Dagbok 2021: 2.februar

Klokka er no 16.20, temperaturen ute på trappa viser 6 kuldegrader. Dette er den finaste dagen vi har hatt hittil i vinter, og det beste av alt er at vi har hartt sola i heile dag. Den gjekk ned bakom fjella ca kl 16.05. Kva tid ho kom i dag morgon, veit eg ikkje, men det var i alle fall før kl.10. Og no meiner eg at sola "kliv honnje" som vi seier her. - Eg stod opp litt tidlegare enn vanleg i dag fordi Marit og eg skulle på trening og eg skulle køyre. Derfor måtte eg moke tunet såpass eg fekk ut bilen. Det hadde kome nokså mykje snø sidan i går, men ikkje verre enn at eg kunne moke for hand. Vi kom oss av garde i rett tid også. Vi var ikkje så mange på treninga i dag, ikkje alltid like godt å kome seg ut og fram alle stader. Då vi kom heim att etter vel ein time, var der fresa på tunet mitt, dermed er det plass til bilen til leigebuarane også, om dei dukkar opp. Eg tok litt snø av trappa, og etter at eg hadde bytta om igjen, og hadde på meg piggsko, var eg ut på altanen og moka litt der. Sola hadde smelta is og snø som låg på rekkverket. Eg tok ikkje vekk all snøen på altanen, for det kjem vel fleire dagar. Eg hadde i grunnen fått nok trim i dag. Til middagen min i dag hadde eg resten av Carbonaraen, og sidan resten ikkje var så stor, fann eg meg litt dessert ofgså. Finn stadig vekk diverse gode saker som var kjøpt inn til jul. Eg har så vidt blada gjennom avisa som kom i dag. Der står det at no skal dei heimebuande over 85 år få vaksinen her i Ørsta. Det er no ein begynnelse. Eg kjem vel med i neste pulje, kanskje.Eg har ikkje gjort noko husarbeid i dag, anna enn å sette på oppvaskmaskina, men no skal eg sette på ein klesvask også. Eg veit ikkje korleis det er her, men det blir no snakka om veldig høge straumprisar. Det er godt vi har sola, ho varmar godt inne i huset.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...