mandag, februar 15, 2021

Dagbok 2021: 15.februar


Klokka er no 16.45, temperaturen på trappa er + 3 grader. Det er ingen vakker solnedgang i dag, heller ikkje strålande bilde av sol og snø. Eg skal innrømme at eg saknar sola, men det er deilig med mildare luft. No tinar isen på altanen og sikker alle anndre plassar, men kvar skal det bli av vatnet-når snøen smeltar, det er store mengder vi snakkar om. Det blir spennande å sjå. I dag hadde eg store planar om å gjere mykje i huset, men eg vart ikkje enig med meg sjølv om kvar eg skulle begynne. Til slutt valde eg "roserommet" og fekk all julepynten ned i kjellaren, og dukane på plass i skuffa. Eg sette i gang ei vaskemaskin, og så ei til etterpå, etter at eg hadde bytta på senga. No står første ladninga på tørk i trommelen. Eg gjekk ikkje tur i ein heil time i dag, for før eg gjekk ut hadde eg vaska og tørka håret, men så regna det såpass at eg måtte inn att å tørke meg. Eg hadde avtalt å drikke kaffi med Marit kl.14, så då var i grunnen arbeidsdagen over. Marit hadde kake frå i går så der rauk slankekuren i dag også. No har eg ete suppe også, og der er nok til ein dag til.Det er merkeleg å sitte her attmed PC-en utan at omnen er på-og ikkje fryse. I går såg eg "The Crown" -men så var der brått ikkje fleire episodar. Er der berre 4 sesongar? Eg synest det er merkeleg at det går an å lage slike seriar om folk som enno lever; det er mange som blir utlevert! Eg hadde tenkt å begynne å "vaske ned"- det vart ikkje i dag, og det blir ikkje i morgon, for då skal vi på trening. Marit og eg diskuterte litt om vi kan køyre i morgon eller om vi må ha taxi. Eg trur det går an å køyre, men det trur ikkje ho. Eg trur det blir snart berre vegar viss temperaturen held seg godt over 0. Eg er i grunnen litt lei av restestrikk, men i dag rydda eg litt i garnrestane og fann ut at eg sikkert kan få til noko meir. Synest ikkje eg kan kaste alle garnrestane heller. Eg har ein annan serie eg kan sjå -på NRK TV mens eg strikkar. På Møre-Nytt sine nett-sider kan eg sjå at dei forventar + 10 grader når det lid mot helg igjen. Ja, det er ikkje meg imot. Neste veke er det vel vinterferie, eg hadde håpa på at eg fekk 1. vaksinen før den tid, men slik ser det ikkje ut.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...