torsdag, januar 21, 2021

Dagbok 2021:21.januar

Klokka er no 16.00, temperaturen er + 2 grader, det har regna og snøen smeltar. Eg har ikkje noko imot at det blir mildare, men det var fint slik det var i går. Mange har henta fram sparkstøttingane sine i år -det er ei stund sidan sist eg hadde min framme. - Vi skulle eigentleg ha vore på trening i dag, men Marit var ikkje bra,så ho måtte avlyse. Eg sjekka veg og føreforhold og konkluderte med at eg verken kunne gå eller køyre sidag det var livsfarleg glatt. Men eg kom meg i aktivitet, eg støvsuga alle teppegolva og så vaska eg bad og kjøkken. Oppvaskmaskina tok oppvasken frå i går,og no har eg sett på klesvask. - Einar kom på sein ettermiddagsvisitt i går, og eg laga sein middag til oss to.I dag åt eg restar, og det kjem eg til å gjere i morgon også. No er vegen oppkøyrd og sanda så det ligg som ei sørpe i vegbana. Håper det blir berre vegar i morgon. -Eg har fyrt i omnen og laga kaffi, så no blir det tid for lydbok og kos.Leigebuarane er attkomne, så no blir det vel mindre golvkaldt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...