onsdag, januar 20, 2021

Dagbok 2021: 20. januar

Klokka er no 15.00, temperaturen ute er minus 2 grader C, det er overskya, men opplett. I dag vakna eg tidleg og vart liggande å høyre lydbok til det var høveleg tid å stå opp. Det var 5 kuldegrader ute då, og ikkje særleg varmt inne heller. Eg sette meg på datarommet og las meir lydbok, før eg tok til vitet og gjorde diverse husarbeid, shina opp kjøkkenet til dømes. I dag ville eg gå ein tur mens det var lyst ute, eg gjekk ein liten runde på Vallabøen før eg gjekk opp på Vernet. Sist eg var ute og gjekk såg eg at det var pløgt ein smal veg på vernet, men då gjekk eg ikkje opp, det gjorde eg i dag. Det var ikkjge godt å gå der for mange hadde trakka så vegen var veldig ujamn, men eg trefte ei anna gammal dame som sa at det var god balansetrening å gå der, så då var det greitt. Eg gjekk berre halve runden, og ikkje på sjølve Vernet. Der var litt krevjande, men som sagt god trening.Eg kom meg heil heim til tross for diverse utfordringar.- I dag morgon fekk eg melding frå Einar at han ville komme ein tur i 18-tida. Det var kjekt. Har ikkje hatt besøk sidan jul-av andre enn Marit. Han plar komme å ete middag i lag med meg, i dag var det litt seinare enn vanleg, så eg spurde om han ville ha sein middag og det ville han. Eg kjøpte inn rikeleg mat til jul, og har ikkje ete opp alt enno. Tenkte eg kunne skrive blogg no, slik at ingen begynner å lure på kva eg styrer med. Eg har det berre bra og er frisk -og sprek-for alderen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...