fredag, januar 22, 2021

Dagbok 2021: 22.januar

Klokka er no 16.30,og eg har nettopp tatt bildet over; dagane vert litt lengre og lysare etter kvart no framover. Men sola har vi ikkje sett i dag heller, det er overskya, opplett og + 2 grader C. Slapset som låg på gata i går fraus til is sist natt. Ragnhild, venninna mi, skulle komme ein tur innom i dag, og vi hadde ikkje avtalt tidspunkt. Dermed begynte eg å vente på henne tidleg på føremiddagen. Ho kom ikkje før seinare, men ho hadde med seg piggskona sine slik at eg skulle få prøve dei, og eventuelt kjøpe samme sorten. No har eg gått ein aldri så lite tur på dei isa vegane, og det gjekk heilt fint, eg gjekk så det knasa under føtene. - Elles har eg ikkje gjort mykje i dag, sidan eg vaska og styrte i går; det har vore litt klesvask og rydding. Elles har eg studert litt spansk, lese Møre-Nytt og høyrt litt lydbok. Eg hadde ete middag før Ragnhild kom, så no blir det kaffi og ev. dessert. Eg har tatt inn eit bord frå altanen som eg har sett framfor godstolen min. Der har eg plass til mobil, div. fjernkontrollar,penn og papir, kaffi og ev. mat. så slepp eg å reise meg opp så ofte.(HA HA !) Marit kunne ikkje komme ned i dag, så det blir ikkje "The Crown" i dag heller. Serien er på 60 episodar og vi ha sett ca 6. I morgon trur eg at eg må ha ein tur på butikk.-- Ønsker alle ei god helg utan fall på glatta. -

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...