torsdag, januar 28, 2021

Bildet over er tatt frå altanen kl.16.00 i dag. På rekkverket kan ein sj kor mykje snø som har kome sidan i går.---- Klokka er no 16.10, temperaturen ute er minus 1 grad, men det kjennest kaldare ut no når sola er borte. I dag hadde vi tenkt oss på trening og eg skulle køyre. Derfor gjekk eg ut etter frokost og begynte å moke tunet. Det gjekk fint sidan snøen var fin og lett. Kunne godt ha moka meir for den del, men eg skulle dusje og vaske håret før treninga. Det er rettnok is under snøen, så ein må vere klar over det, men det gjekk heilt fint å bruke gamle støvlettar + broddar. Ingen problem med å køyre bil i dag. Kjende litt vodt i knea med det samme eg begynte å trene, men det gjekk over. Marit skulle ikkje handle i dag, så vi køyrde rett heim etter treninga. Eg hadde i grunnen lyst til å gå tur, men beherska meg . Hadde ikkje planlagt middagen i dag, så det vart til at eg samla i hop alle fløte og rømmerestar og kokte rømmegraut. Eg åt ikkje så veldig mykje av den, så eg har ei heil skål til å putte i frysaren. Eg prøver å kjøpe minst mulig mat no, for eg har på langt nær ete opp det eg kjøpte til jul. No har eg fyrt godt i omnen, så eg skal flytte eg inn på stova til strikketøyet mitt.Det er ikkje så klårt og fint i dag som det var i går, så det spørs om det ikkje kjem meir snø. Vi snakka om det på treninga i dag at det har vore uver både nord og sør i landet, men her har vi stort sett hatt ein fin vinter til denne tid,- verken storm eller veldige nedbørsmengder.Utruleg at vi er komne til torsdag -synest vekene fer fort.Har sett på ein klesvask, men elles vert det lite gjort i huset.Vil helst vere der varmen er.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...