torsdag, november 05, 2020

Dagbok 2020: 5.november

Klokka er no 17.15, temperaturen er + 9 grader og det regnar. På føremiddagen var det finare, litt mildare og ikkje regn. I dag var eg klar på at eg skulle gjere ein jobb før treninga, og den jobben var å legge opp buksa mi. I dag tok eg rette buksa og klipte av litt og la den opp, eg var nøgd med heksestinga mine, men då eg prøvdeu buksa, var det litt underleg - eg hadde på eine buksebeinet bretta buksa opp på utsida. Det var berre ein ting å gjere og det var å ta opp att. Men eg vart ferdig til eg skulle fare. At eg gjer mykje feil har ikkje noko med alderen min å gjere, for eg har vore slik støtt: FORT OG GALE! Men eg prøver å ikkje ta med meg den trenden i bilkøyringa. På treninga var det greitt, som alltid, og då eg kom heim var vêret så fristande at eg tok ein tur på Vernet med det samme eg hadde kleda på meg. Det var bra! Då eg kom heim att litt før klokka tre, varte det ikkje lenge før regnet og mørkret kom. Til middag i dag kokte eg spagetti og prøvde diverse ting ved sidan av.Eg sette meg i stova med laptoppen og skreiv av meir spansklekse-så fekk eg følgje med på TV samtidig; etterpå datt eg ned i stolen framfor TV med ein kaffikopp, og enno er det ikkje klart kven som blir president i USA. Har litt ymse eg må gjere i dag, men i morgon skal eg vere heime og ta fredagsvasken m.m.Desse dagane eg "skal på noko" blir det ikkje gjort så mykje her heime. No er det ikkje slik at eg har all verda å gjere, men eg har ein del på ventelista mi, og dagane er korte. Men takk og pris for kvar dag utan snø og kulde. Det var vi samde om på trening i dag. Vi er alle i gruppa pluss/minus 80, men vi har det kjekt i lag etter kvar som vi blir betre kjende. Og no når eg ikkje driv med hagearbeid treng eg annan mosjon. Det er trist at vi ikkje blir kvitt denne coronaen, men eg las eit innlegg på facebook i går som sjokkerte meg. Det var ein kvinneleg lege som hadde sett det inn. Eg lyt jobbe meir med spansken i kveld. På grunn av at ikkje alt er i orden med datamaskinene mine må eg skrive av frå laptopen og så skrive om att på PC-en for å kunne trykke det ut. Håper eg lærer litt under prosessen også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...