mandag, november 02, 2020

Dagbok 2020: 2.november

Klokka er no 17.00; temperaturen ute er + 9 grader C og det har regna meir og mindre i heile dag. Eg hadde ein liten plan for denne dagen og det var at eg skulle støvsuge teppegolva. Så eg sette i gang på stova først best. Skulle gjere det litt ekstra i dag, så eg tok fram dei to sofaane og fekk støvsuge der dei stod før dei var på plass igjen. Dei er så tunge at armane mine greier ikkje å flytte dei, men når eg tek heile kroppen i bruk går det greitt. Eg tok meg god tid. Etterpå bytta eg på senga mi og sette på ei maskin med klede,. Så festa eg trådar på eit par lester før eg sette meg til å øve på spansken. Då var klokka blitt så mykje at eg kunne lage middag. Det gjekk fort og greitt, grønsaksuppe med pølse i dag igjen. Det var godt, så det vart ikkje så mykje att til i morgon. Eg begynte å lage kaffi etterpå , men då ringde telefonen. Det var ei venninne, så vi fekk ein kjekk prat. Både ho og mannen hennar er i risikogruppa , så dei held seg mykje for seg sjølve. Eg hadde så smått tenkt å ta ein tur nedover, for eg er lens for garn, og så er det litt anna eg treng også. Men det lyt vere til vi fer på trening i morgon, då tek vi ein tur på ALTI etterpå. Det er ein del smitte i Volda for tida, så vi lyt vere forsiktige no, men eg kjem no til å gå på trening når der er ope-og sameleis med spanskkurset. Viss alle hadde vore like forsiktige som eg (og mange andre) så hadde vi vore ferdige med CORONA no-trur eg. Som de ser så skjer det ikkje så mykje interessant her med meg- og det er kanskje det beste. Det er korte dagar og lange kveldar no-men slik er det kvart år på denne tida.Eg får sjå om eg finn meg nokre garnrestar som kan bli til noko. Eg hugsar restegarn-genserane til barnebarna. Eg dikta mønsteret etter kvart-det var ganske morsomt. Bildet tok eg frå trappa ein gong mellom 16-og 16.30. Forresten fekk eg bladet Pensjonisten i postkassa i dag, og der er det Sudoku, blant anna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...