tirsdag, november 24, 2020

Dagbok 2020: 24.november

Klokka er no 16.10, temperaturen er + 5 grader og det har regna mykje i dag. Eg sit her og er litt irritert fodi "Storemaskina" sviktar, og eg må skrive på laptopen, noko eg ikkje likar . For ein time sidan eller vel det fekk eg betalt ei rekning på maskina, då funka den. Nok om det, i dag var Marit og eg på trening og etterpå på handel, først på ALTI, etterpå på Spar. Eg kjøpte meg ei lita adventstjerne på Clas, eg ville sjå korleis eg likte den før eg ev kjøpte fleire.Den er på straum-ikkje batteri. Men der låg batteri på disken og eg ville ha ein pakke (Eg brukar ein del slike små batteri, blant anna til lyset på grava.)Men viss eg kjøpte to pakkar med batteri kunne eg få ei lommelykt gratis. Alt som er gratis er no fristande, så eg slo til. Då eg kom heim fekk eg hengt opp stjerna i eine kjøkenglaset, men lommelykta fekk eg ikkje lys på same korleis eg sette inn batteria. Det var 2X2 batteri- så der har eg noko å mødast med. Marit skulle begynne pynte til advent i dag, eg må sjå kva som er brukbart av det eg har av pynt. Hugsa ikkje om adventstaken er intakt, hugsar at det var noko pluder i fjor. I år har eg julepynten i kjellaren, så eg slepp å ha hjelp til å ta den fram. Hugsar ikkje om eg hadde den der i fjor også. Til middag i dag åt eg opp resen av suppa, og sidan eg var så flink fekk eg dessert og kaffi etterpå. Sat og halvsov med kaffikruset i handa, då mobilen ringde høgt og skjerande rett bak meg. Eg kipte meg såpass eg sølte kaffi på buksa mi som var heilt rein i dag. Det er ei som ringer kvar dag, men eg tek ikkje telefonen- eg har sjekka kven det er og det er for eit kraftselskap langt herifrå.Trur ikkje eg får gjort noko i dag. Måfare over spansken ein siste gong og sjå om eg til slutt kan finne eit indirekte objekt. I dag fyller Erlend 17 år, akkurat ein månad før julaftan. Det er ikkje så mykje eg ser til barn og barnebarn for tida, det er på grunn av cronaen, men fredag får eg besøk av Margrete og Amanda. GRATULERER MED DAGEN, ERLEND! Eg får ikkje sette inn bilde i dag, for bilda ligg på den andre maskina.

Ingen kommentarer: