torsdag, november 12, 2020

Dagbok 2020: 12.november

KLokka er 16.15, temperaturen er + 12 grader og det har vore opplett i heile dag så vegar og gater er tørre. Det er heilt nydelig vêr til årstida å vere -men det mørknar tidler. Alt kl.15 var det åt og skymest. I dag føremiddag var det litt rot oppe i hovudet mitt, det har vore fram og tilbake både med spanskkurset og treninga. Spanskkurset var først flytta til i dag, men i gå kveld fekk eg melding om at det var utsett til neste veke. Derfor kunne eg fare på trening i dag, men det eg gløymde var at torsdagane begynner vi treninga kl 12.30-ikkje klokka 11, som på tysdagane. Dermed var eg klar til å fare før klokka var 11. Men Marit stoppa meg. Dermed fekk eg strikka ferdig ein lest og sett siste episoden på serien min. Fysioterapeuten var på plass igjen i dag, men hadde vore og testa seg for sikkerheits skuld.Ho var frisk. Etter treninga var vi på Spar og handla, og etterpå ein tur på ALTI.Det vart ikkje til at eg laga middag i dag, det heldt med eit par brødskiver. Eg heldt på å sovne attmed laptopen etterpå, men eg vil ikkje sove på dagtid. Så lurte eg på å gå ein tur på Vernet i mørkninga, men eg har enno ikkje bestemt meg.Eigentleg skulle eg heller ha rydda i vaskekjellaren.Ein av naboane ringde på og gjorde meg obs. på at bilen stod med lysa på inne i garasjen. Eg har ikkje sett på lysa med vilje, men eg trur at eg har kome borti brytaren. Dette har hendt før. Heldigvis starta bilen utan problem. No har eg laga meg litt kaffi og så får eg sjå kva meir det blir til. Eg har tre novemberkaktusar som blomstrar no. Den på bildet er den største ,med mest blomster, men den har så lyse blad. På Amfi i dag var der nissar og julepynt overalt og tonane frå Silent Night fylte lokala med "julestemning".Ja, ja, vi skal bli bra leie før jula kjem. Forresten trur eg at mange kjem til å ta fram julepynten tidleg i år.Det kjem i alle fall eg til å gjere. Det som er no er at mange pyntar til advent og rydder jula fort ut att etter jul. Slik var det ikkje før. No skal eg ha meg ein kaffikopp. Kl.18ca.Det blei til at eg tok ein liten tur på Vernet mellom kl.17 og 18. Eg fekk ikkje gå trappa i dag heller. Eg tenkte på å ta med meg lommelykt, det skal eg gjere ein annan gong, for dei fleste andre som var der hadde det. Skulle ta eit bilde av byens lys, men det vart mislykka.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...