onsdag, november 11, 2020

Dagbok 2020: 11.november.

Klokka er no 15.25, temperaturen ute er ca +14 grader, og det har stort sett vore opplett i dag. Eg gjekk tur på Vernet mellom kl.14 og 15. og det var nydeleg å vere ute.Trefte ei av Spansk-venninnene mine, ho var også på trimtur. I dag låg eg til klokka var 9, det var fordi eg ikkje hadde sovna før i 4-tida i natt-dessutan var det fridag ettersom spaskkurset er flytta til torsdag denne veka. Det er ei avtale vi han med hotellet at vi kan vere litt fleksible. I går oppdaga eg at det var kome ein ny sesong på NRK TV av serien"Et sted å høre til." Eg såg ein episode i går kveld og to episodar i dag, mens eg strikka. Men sidan eg hadde fått ein uventa fridag måtte eg gjere noko ekstra.Eg henta gardintrappa og så vaska eg alle hyllene over kjøkkenbenken. Og denne gongen var det behov for det. Det er lenge sidan eg hadde føter til å klatre opp og armar til å løfte ned alt som er i hyllene. Men i dag gjekk det bra, sjølv om hendene ikkje er heilt gode. Kvar gong eg ryddar skap og skuffer ser eg at eg har altfor mykje av alle ting. Eg skulle ønske at dei unge kunne ta imot litt av kvart, dei som etablerer seg med eige husvære. Ja, dei andre også sjølvsagt. Det er begrensa kva eg treng no. Medan eg rydda og vaska tok maskinene unna både klesvask og oppvask. Eg kan berolige alle med at eg har MANGE fleire skuffer og skap som skal ryddast og vaskast-mykje har stått på vent mens eg har vore plaga med armane, hendene og føtene. No får eg seie som Trup:Eg har ikkje vore så bra som eg er no på 20 år. Det er nesten sant. No skal eg kaffi og dessert. Middagen i dag var to skiver med leverpostei og rødbetar.Så blir det kanskje ein episode til på TV.
Starevegen sett frå Vernet

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...