mandag, september 28, 2020

Dagbok 2020: 28.september

Klokka er no 20.00 og temperaturen ute er+ 13 grader. Det har vore fint vêr nesten heile dagen, men på sein ettermiddag begynte det å regne. I dag kom eg meg endeleg i gang med litt hagearbeid. For ei stund sidan røska eg opp jordbærplantane i andre delen av "jordbæråkeren". Idag spadde eg den opp og tok vekk ein del stein. Eg vart skikkeleg låk i ryggen, og då er det berre å sette seg ned . Då eg kom meg til igjen tok eg grafsa og hakka sund klumpane etc.-og så var ryggen vond igjen.Skal ta det att og hakke litt meir før eg rakar det pent til. Dette kan eg.Om eg plantar jordbær etter set poteter til våren er enno ikkje avgjort. Innimellom gjorde eg diverse andre jobbar i hagen, men ryggen sørger for at eg ikkje gjer for mykje. Eg blir for bra igjen når eg får kvilt litt. Klokka 15 var det middag, det var restar frå i går, og der er ein rest igjen til i morgon også. Eg hadde dusja og vaska håret før eg åt, og då eg sette meg ned i godstolen heldt eg på å sovne. Marit hadde laga eplekake i går, så i dag vart det kaffi hos henne. I morgon skal vi køyre på trening i kvar sin bil, sidan eg skal til frisør rett etter treninga. Til vanleg plar vi handle på Spar begge to etter treninga. Datamaskina mi har fått eit anfall igjen, når eg vil inn på eit eller anna programm, seier ho berre PLING!Men eg kom meg no inn her, då.Og så har eg laptopen som eg kan sjekke etter andre ting t.d. e-post Eg har nettopp sett dagsnytt og etter kvar sending hissar eg meg litt opp over folk i Oslo som ikkje kan følgje reglane, ja, det er no ikkje berre oslofolk då.No er det vel eit par veker med haustferie i landet, så då kjem det an på kva som skjer. Funne i åkeren: Det var ein gong Korona var jordbær.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...