torsdag, september 24, 2020

Dagbok 2020: 24.september

Klokka er no 15.35, temperaturen er + 10 grader og det har regna i heile dag, men det kan hende det lettar opp mot kveld, slik som i går. I dag var det oppstart på spanskkurset, så klokka 11 var vi på plass i eit rom på hotellet. Det var vel eit såkalla konferanserom. Rommet var stort og vi hadde god avstand mellom kvarandre, så det vart litt annleis enn før. Dessutan var der to nye elevar som Eli måtte ta seg spesielt av. Ingen av oss hadde særleg tru på at vi kunne prestere så bra i dag, men mange kom ifrå det med æra i behold. Det går nok betre etter kvart- vil eg tru. KLokka 12 var det matpause med rundstykke og kaffi. Det var heilt OK. Eg køyrde beint heim etter kurset, berre innon Kiwi for eit par småting. Eg tok ikkje alt kjøtet til fårikål sist laurdag, tok av nokre bitar som eg salta. I dag kokar eg grønnsak og kjøtsuppe. De har kanskje lagt merke til at eg lagar meir middag enn eg har gjort før. Dei siste2-3 åra har middag til ein vore sjeldan. Men eg får litt for god tid når det ikkje er vêr til å jobbe ute, så eg må bruke tida til noko. Mens kjøttet kokte laga eg ei eplekake, så no har eg to på lur. Det var fordi eg hadde to digre eple att og så kjøpte eg berre litt attåt. Eg har ikkje ete middag enno, sidan eg hadde lunsj i dag. Det har vore ei litt spesiell veke no, men neste veke blir det litt annleis igjen. Treninga tek til kl 11, det same gjer spanskkurset, så eg slepp å stå tidleg opp ein einaste dag. Eg tenkte eg skulle klippe plenane igjen når lauvet dett av trea, men lauet er no like grønt enno. Alt er seint i år, både på godt og vondt. Kjekt at det eg mykje som blomstrar enno, men det blir vel vanskeleg å rydde opp til vinteren. For dagane framover no har eg ingen plan. Men no har eg planar om å ete suppa mi.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...