fredag, juli 03, 2020

Dagbok 2020 : 2.juli



Klokka er no 21.40 og temperaturen er +10  grader C.
Det har vore periodar med opplett og litt sol, innimellom voldsomme regnbyger, så no slepp eg i alle fall å vatne.
Eg var oppe før dei andre, så eg fekk sjå siste episoden av serien min. Litt seinare på føremiddagen var eg ein tur på butikken. Til middag laga eg kjøttsuppe og panne kaker, nokon åt det ein, nokon det andre og nokon begge delar.
Det vart ein del kaffidrikking og prat utover dagen, og dessutan diverse reparasjonar utført. Rasmus fiksa speilreflekskameraet mitt og Eivind fiksa PC-en, og så var det litt samarbeid med nettbrettet.
Då det leid ei stund utover ettermiddagen kom Solveig på besøk, og ho hadde med seg "kanel i svingane" så då vart det enda meir kaffi. Gutane er flinke og kjekke, dei underheld seg sjølve. Her er ikkje all verda å finne på for slike karar i dette vêret. I morgon har Solveig fødselsdag og laurdag skal vi ut til Hareid ein tur. No skal eg snart hente ut SUDOKUEN frå fredagsavisa på nett.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...