tirsdag, juni 30, 2020

Dagbok 2020: 30.juni

Klokka er 23.10, temperaturen ute er + 10 grader C - det er kaldt.
I dag har eg ikkje gjort så mykje, men fekk no laga den obligatoriske lasagnaen  til Rasmus og fam. kom i 17 -tida.
Gutane hadde håpa på at eg hadde laga lasagne i år også, så dei vart ikkje skuffa. Der er ikkje meir att for å seie det slik. Elles har vi drukke kaffi og prata, og no har vi sett litt TV. Det har ikkje skjedd noko spesielt, gutane finn seg til rette, som vanleg. Margrete og Erlend skulle vere to netter til i Sula, før dei kjem heim.
Her har vi ikkje lagt så store planar, men det er no litt av kvart vi skal fikse på. Vi får sjå kor langt vi rekk med tid og energi.
Eg såg på TV at det skulle bli bra vêr i morgon, men det vart ein veldig overgang på temperaturen-ikkje så fristande å styre på ute når det er kaldt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...