torsdag, juni 25, 2020

Bok nr. 36 - 2020: Svartedauden

No har eg lese ferdig boka om Svartedauden på Storytel. Boka er skriven og blir lese av Yngvar Ustvedt på ein flott måte. Eg har vore interessert i Svartedauden lenge, og lese mykje om den. Men her er det mykje meir å lære, og boka er ikkje kjedelig ein augneblink. Spesielt var det interessant å lese om verdens største og lengstvarande pandemi med bakgrunn av Coronakrisa.( Sjukdommen heiter Pest og var aktiv heilt fram til 1900 talet. Det er det voldsomme utbrotet ca. 1350 som vert kalla Svartedauden, men det var samme sjukdommen som dukka opp fleire gonger.)
Eg finn ikkje verken bilde eller omtale på nettet-så her blir det berre mi meining som kjem fram.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...