torsdag, juni 04, 2020

Bok nr.33 - 2020: Siste forestilling



En lærer i videregående skole blir blodig og brutalt drept med en hammer. Hun blir funnet i sitt idylliske hus i skogen av sin lesbiske kjæreste, politioverbetjent Pia Waage. Flere spor peker mot at Pia selv har begått drapet, og hun blir varetektsfengslet av sine kolleger i Christianssund-politiet. I sin desperasjon ber hun Dan Sommerdahl om hjelp med å bli renvasket, og å finne den riktige morderen. Den dameglade Dan må se seg omgitt av kvinner, som ikke er det minste interessert i hans mandige sjarm. Skolens lærere og teaterglade elever bidrar til forvirringen rundt drapet. 
…………………………………………………………………...
Dette er den nest siste boka i serien til Anna Grue. Bøkene er lettlesne og relativt underhaldande. Eg synes det er kjekt å lese ein serie der samme folka går att-då held eg lettare tråden. For all del: Dette er lett underhaldning og ikkje så ykje anna. Men eg skal lese siste boka også

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...