lørdag, mai 23, 2020

Dagbok 2020: 23.mai


No er klokka 17.50, temperaturen ute er + 16 grader C, og elles er vêret som på bildet over her.
denne dagen vart litt annleis enn tenkt, men det er berre bra. Eg var oppe i skikkeleg tid, åt frokost, bretta ein klesvask og rydda litt på kjøkkenet. Eg hadde planar om å dusje og vaske håret. Men før eg kom så langt, ringde Solveig og sa at ho og Øystein var på veg til Ørsta, og Øystein ville reparere trappa. Det var no veldig kjekt for meg, men Marit og eg måtte utsette handlerunda vår. Det gjorde ingen ting.
Øystein hadde med seg alt han trong og sette i gang og jobbe. Der var mange hol i "sementen" og dei vart fylte opp med eit stoff-eg veit ikkje kva det heiter. Så skal det stå i 48 timar før han pussar ned og målar. Inntil vidare må eg gå gjennom kjellaren når eg skal ut.
Etter at Øystein var ferdig åt vi brødskiver med plommesylte som Solveig hadde kokt heil nyleg. Og etter at dei var reiste vart det butikkrunde på Marit og meg. I dag handla vi berre på SPAR.
Eg laga meg litt middag då eg kom heim, og etterpå vart det litt hagearbeid. 
Tidlegare i vår gjødsla eg plenane  for å brenne bort mose, og det gjekk som planlagt. Det er berre det at der mosen vaks-var det ikkje gras. NO har eg fylt holene med mold og sådd i grasfrø, så får vi håpe det beste. Eg apar etter det som naboen gjer, for han har alltid så fin plen. Eg har ikkje brukt maskinene mine i dag. Der er diverse delar som må festast betre, og så må eg spare litt på hendene mine. Skuldra er ikkje så mykje i faresonen no når eg ikkje dreg i snora, men både fingrane og handledda får sitt. Men det går bra. Sidan eg gjorde hagearbeid vart det ikkje tur på Vernet i dag



Ingen kommentarer:

  Klokka er no 16.35, temperaturen ute er +19-20 grader C, det er heilt utruleg å få det så varmt rett etter at snøen låg langt ned i fjells...