tirsdag, mai 19, 2020

Dagbok 2020: 19.mai



Klokka er no 20.13, temperaturmålaren viser +10 grader, men eg kan ikkje garantere at ikkje sola har vore bortpå. Det er sol og nydeleg vêr ute no, fint før på dagen også, men framleis kaldt. 
Eg bestemte meg for å klippe ferdig plenen ovafor garasjen i dag. Bensinklipparen fekk eg ikkje start på, så det blei å utruste seg med opp til fleire skøyteledningar og bruke den elektriske klipparen. Den er det ikkje drag på, så eg kan bruke den berre der det er nokolunde flatt. 
Eg stilte klipparen heilt opp, så det vart ikkje så snaut. Det kom seg no litt. Elles har eg rydda litt her og der, tok opp ei bytte med løvetann, blant anna. Eg er ikkje heilt nøgd med det eg ser i hagen. Syrinen ser nokså forkomen ut, så det blir nok å stusse den i år også. I fjor kjøpte eg ein blåbærbusk, og ville sjå korleis den greidde vinteren før eg kjøpte fleire. Den ser ikkje heilt god ut. Eg er ikkje gira på å kjøpe så mykje plantar enno, for det er kaldt om natta. Før eg la meg i går kveld var temperaturen nede i + 2 grader.
Marit inviterte meg på kaffi klokka 17 i dag, så vi fekk no prata om eitt og anna. Eg har ikkje vore verken på biltur eller trimtur i dag. Vi fekk melding frå fysioterapeuten om at vi kan komme på trening komande tysdag, det blir tilrettelagt smittevern. No er det strålande ute og vêrmeldingane for morgondagen er gode. 
Eg må ned på Jernia ein dag for eg treng ymse hagereiskapar.Men eg veit ikkje kva tid det blir.
Eg har strikka ferdig tre lestepar, så no må eg legge opp eit nytt "spøt".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...