mandag, mai 18, 2020

Dagbok 2020: 18.mai



Klokka er 17.50, temperaturen ute er + 15 grader, det er ikkje til å tru. Og sola skin! Eg har sett opp dører og glas for å få inn den friske vårlufta.
Dagen i dag har gått som ein røyk. Etter frokost og litt data, sette eg i gang å lage kjøttkaker, hadde kjøttdeig i frysaren som eg gjerne ville bli kvitt. Så laga eg god heimelaga saus og skrelte gulrøter. Poteter var det litt smått med, men eg skulle no på butikken uansett, så det var ikkje noko problem. Men først måtte eg vaske håret-corona-frisyren er ikkje akkurat så kledeleg, men eg kan i alle fall VASKE håret.
Eg var ein snartur ned på butikken, skrelte potetene osv. Plutseleg var klokka 14. Og då er det eg surrar litt, eg trur at gutane skal komme klokka 15, enda dei tydeleg har skrive 14.30. Eg er visst litt rotete oppe i hovudet. Men det var ikkje så farleg, for vi hadde mykje å snakke om mens potetene kokte.
Etter middagen sat vi i stova og drakk kaffi. Einar hjelpte meg med datamaskina og Audun fiksa TV-en så eg skal kunne sjå NRK TV. 
Hadde eit par småjobbar til som dei fiksa. Eg får nok ikkje klippe gras i dag, men eg håper på fleire fine dagar. Nede i skråninga skulle absolutt vore klipt.
No må eg ta meg ein tur ut og vurdere kva eg skal gjere i nær framtid. Og så kan eg no ta bilde. Trur ikkje det blir Vernet i dag, eg er så METT.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...