lørdag, mai 16, 2020

Bok nr. 30 - 2020: Judaskysset

No kom eg meg inn på bloggen min, heile maskina er berre rot, og det er eg som har rota den til.
Denne boka las eg ut i dag. Den var sånn midt på treet, men til fleire bøker eg les i serien til enklare blir det å halde greie på folk. Denne boka hadde eit langt etterslep, den heldt fram etter at det meste var oppklart. Eg synest det vart litt langdrygt. Dessutan er det ikkje ein reinhekla krim , men meir som "En roman om en forbrytelse". Eg ser fram til den neste boka, for den meinte Margrete var god. Det er enkel litteratur, men greitt å lese "på øyret".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...