søndag, mars 29, 2020

Dagbok 2020: 29.mars

Klokka er no 18.35 og temperaturen er + 2 grader C. Då eg stod opp i dag hadde det alt kome mykje snø, og meir kom det i løpet av dagen - og eg trur ikkje det ar så mange som sette pris på det. Men eg skulle ingen stad så eg brydde meg ikkje så mykje. Får håpe snøen fer like fort som han kom. Eg har ikkje vore lenger i dag enn ut i garasjen for å hente ved.
Det har vore litt "dagen derpå" i dag. Eg vakna opp i natt fordi eg hadde sovna med varmeteppet på fullt, men eg sovna igjen etter at eg hadde slått det av. Klokka ar 8 då eg vakna for godt, men det var berre å sette den ein time fram og stå opp. Eg har vore trøtt og giddalaus i heile dag. Har sete og strikka , sett TV og høyrt lydbok. Måtte kvile ut etter gårsdagen, det tek på å fylle 80 år. No har eg kokt meg kaffi og funne fram sjokolade igjen, eg har snart ulysta meg no etter å ha gått lenge med sjokoladehunger. Hadde som sagt på TV-en ei stund i dag, men no må eg snart sette på igjen for å høyre corona-nytt. Hit til meg kjem ikkje virusen - eg er bra barrikadert
med snø, men om denne tilstanden skal vare håper eg det blir vêr til å vere ute-i hagen for eksempel. Det er ikkje verst for meg. Det er fint med sommartid!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...