torsdag, januar 23, 2020

Dagbok 2020: 23.januar

Klokka er 17.10, temperaturen er + 6 grader C, og regnet og mørkret har kome tilbake, akkurat slik dei sa på vêrmeldinga i går.
Marit var ikkje i form til trening i dag, og eg venta Einar på besøk, så derfor "skulka" vi.
Eg vakna tidleg i dag, men nekta å stå opp, og jammen greidde eg å sovne igjen. Føremiddagen gjekk med til litt matlaging etc. Litt tid vart det også til å studere spansk på nettet og drive med andre nettsyslar.
Einar kom som han hadde sagt klokka 14.30. Då vart det kjøttkakemiddag igjen, det er ei stund sidan sist. Hadde så mykje kjøttkaker i frysaren at eg slapp å lage nye. Det er sjeldan eg lagar skikkelig middag, derfor smakar det ekstra godt dei gongane eg gjer det. Etterpå hadde vi kaffi og is …..same procedure  as usual.
Vi har alltid mykje å prate om når Einar kjem, og det er kjekt. Dagane og vekene går fort og i morgon er det fredag igjen. Laurdag får eg besøk av Margrete og ungane. I morgon har eg ingen spesielle planer, men eg kjem kanskje til å vaske litt. Og så må eg kanskje ein tur på butikken.
Resten av dagen/kvelden blir det å lese bok, sjå TV og kanskje strikke litt. Har planer om eit litt større arbeid-eg treng ikkje å stresse med det. Det er langt opp og fram.
I kveld klokka 22 går eg inn på Møre-Nytt på data og hentar ut sudokuen-det er like spennande kvar gong, men til denne tid har eg løyst alle.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...