tirsdag, desember 24, 2019

Dagbok 2019:24.desember. Julaftan




Klokka er no 23.30, temperaturen er 0 grader C og det er fint og tørt ute. Eg kom nettopp heim ., Øystein køyrde meg heim frå Hareid, der eg har vore og feira julaftan. Alle tre brørne henta meg 15.30, dei to eldste hadde henta lillebroren i Volda først , han går på krykker etter operasjonen.
Vi fekk nydeleg julemat då vi kom på Hareid. Og eg som ikkje hadde ete sidan frokost, sette stor pris på maten. Etterpå skulle vi opne gåvene, og pakkehaugen under treet var større enn nokon gong før. Eg trur vi brukte 3 timar på å pakke ut, men drakk kaffi og åt dessert langs med. Same procedure as every year. Vi vart alle begava meir enn som godt var. Til og meg eg, gamle mennesket fekk mange fine gåver. Gåva frå Kongsberg pakka eg ut her heime, likevel hadde eg minst to pappesker med gåver med meg heim. Øystein køyrde meg heim og par inn godset mitt.
Takk til alle som gav meg ein fin julekveld! 
2. juledag skal vi samlast her hos meg.
Gledeleg Jul

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...