onsdag, desember 25, 2019

Dagbok 2019: 25.desember,1.juledag


Klokka er ca.17.30, temperaturen ute er + 2 grader. Eg vart litt skuffa i dag då eg såg at det var overskya og vått på trappa og gata. Men heldigvis er det regn og ikkje snø som dalar ned. Det hadde sjølvsagt vore fint med kvit jul-men eg tenkjer på moking.
I dag har eg vore åleine heime, slik det var planlagt. Eg har brukt dagen til å rydde litt og til å førebu familieselskapet i morgon. Eg har mellom anna laga ei kake, skrella poteter etc. Fekk ein ekstra jobb fordi eg hadde lagt bort juledukane utan å stryke dei-det har aldri hendt før, men i fjor var eg noko "fotalause" i jula, så eg gjorde det vel lettvint. Eg er nesten ferdig med det som skal gjerast i dag, berre litt småtteri som står att. Innimellom har eg sett TV-der skjer det noko heile tida, så eg kjeder meg ikkje. Det gjer eg aldri !
Eg hugsar då eg var barn, då var det ikkje skikk og bruk å gå ut 1. dag. Det heldt av og til hardt, når ein hadde lyst å treffe vennane sine og fortelje om julegåvene.
No er eg inne heilt frivillig og går rundt i T-skjorte og joggebukse med godt samvit. Eg ser fram til å ha alle på besøk her i morgon. Vi blir ca. 12 stk.  Barnebarna ser sjølvsart fram til å treffe kvarandre, det skjer ikkje ofte no når dei er spreidde for alle vindar. Vi vaksne/gamle er meir stadbundne og ser kvarandre oftare. 
Bildet over er av dei fire barnebarna på Hareid. 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...