mandag, desember 23, 2019

Dagbok 2019: 23.desember. Vesle julaftan

Klokka er 20.30, temperaturen er minus 2 grader C og det er fint og tørt ute-ikkje snø og ikkje regn.
Så er vi komne til kvelden før kvelden, og eg skulle i grunnen at sete framfor TV-en no, men det blir vel meir å sjå utover kvelden.
I dag har eg hatt ein roleg dag. Sov godt og lenge , var ein tur på butikken og handla det som mangla-trur eg.  Så sette eg meg til å lese ferdig boka eg heldt på med, slik at Margrete skulle få legge inn neste bok. Eg er ikkje heilt fortruleg med den mobilen enno.
Solveig og Øystein var innom ein snartur, dei hadde lånt Einar sin bil, for deira er framleis til reparasjon. Dei avleverte og henta julegåver. Det er liksom her byttestasjonen er.
Dei hadde vore på gravplassen og tent lys, men eg fekk forbod mot å gå der, der er framleis glatt is overalt, slik det var då eg ar bortom på fredag.
Eg rakk akkurat å bli ferdig med boka før Ingeborg og Margrete kom på besøk, også dei for å levere og hente julegåver. Einar kjem og hentar meg i morgon, eg skal vere på Hareid julekvelden. Håkon skal også vere med. Han har operert eit kne så han kan ikkje køyre sjølv.
Margrete og Ingeborg fekk kaffi og kake her med meg. Då dei var reiste var eg ein liten tur opp til Marit, som fyller 81 år i dag. 
No blir det vel å sitte framfor TV-en resten av kvelden, og høyre korleis ein får sprø svor på ribba, mellom anna.
Andre juledag er det slektstreff her i Starevegen, det er ein gammal tradisjon. Og den tradisjonen vil eg halde på så lenge eg kan.
Eg vil ønske alle som er innom bloggen ei 
GOD  JUL

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...