lørdag, desember 07, 2019

Dagbok 2019: 7.desember



Klokka er 20.00, temperaturen er 0 grader C og det dryp frå taket. Eg trudde knapt mine eigne auge då eg såg ut i dag tidleg-på store mengder nysnø! I går var eg glad for at vegane var berre igjen, og hadde absolutt ikkje lyst på meir snø no.
Ein nabo med snøfresar kom og bana veg til meg, eg tok vekk litt snø sjølv også. Leigebuarane mine for på tur med begge bilane, så tunet vart ledig i dag. Og det kom vel med.
Marit og eg "diskuterte" litt om kva vi eventuelt kunne gjere i dag, men enda med å utsette det til i morgon. Solveig ville komme innover på ettermiddagen og då kunne eg vere med henne å handle. I mellomtida bakte eg brød, og dei var akkurat ferdige då Solveig kom. 
Eg laga kaffi og vi år varmt brød. Eg hadde ikkje handla inn til helga, så eg hadde ikkje noko meir spennande å servere. Birte og Håkon kom frå Volda, det er lenge sidan dei var her, så det var ekstra kjekt å treffe dei også. Det var meininga at Solveig og eg skulle handle på Coop i Furene, men det leid såpass langt på kveld at eg heller ville vere heime.  Det kan hende det blir ein tur i Furene i morgon i staden.  
No skal eg sette meg ned framfor TV-en, eg ser fram til Linda Eides "språksjov", det er mitt favorittprogram. I dag har eg ikkje sove middag enda eg var rimeleg tidleg oppe.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...