tirsdag, desember 31, 2019

Dagbok 2019: 31 desember

Klokka er no 17.00. Temperaturen ute er +3 grader , bildet som eg tok tidlegare i dag viser at vi får eit grønt nyttår her hos oss. Det er ikkje meg imot; eg synest snø og kvitt er fint, men snøen føre meg seg litt ekstra strabasar.
I dag har eg ikkje gjort anna enn å sitte ved datamaskina og ved TV-en. Eg vakna med veldig elendige armar og skuldrer, men det gav seg fort då eg var framme av senga. Eg hadde ingen ting på programmet i dag, men så spurde Marit om eg ville kome opp til dei og ete kalkun.eg sette meg ved PC-en og ville skrive eit avslag, men då slo det meg: Kvifor skulle eg vere så treig, så det vart eit positivt svar frå meg. Eg vil no ikkje ligge nokon til "byrde"-men eg håper dei ikkje føler det slik. Vi skal ete kalkun ca.1 time. Eg åt to kjeks til frokost og sidan ingenting, så det kan vere bra at kalkunen er stor. Det blir sikkert ein del fyrverkeri utover kvelden og natta, det er ikkje noko eg bryr meg om.
Då vil eg takke alle lesarane mine for dette året og ønske vel møtt i 2020.
Godt nytt år


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...