mandag, desember 30, 2019

Dagbok 2019: 30.desember

Klokka er 16.45, temperaturen på trappa er + 6 grader, det regnar litt og blæs litt av og til. Då eg tok desse bilda relativt tidleg på dag såg det ut som vi skulle få sjå lyset, men det varde ikkje lenge. Sjølv er eg veldig nøgd med at snøen er nesten borte.
I dag var eg så syndig at eg sov til klokka var 10, men det gjorde godt. Då eg hadde fått på meg klede og ete frokost fann eg ut at dette var rette dagen for å vaske bad og kjøkken. Då eg hadde gjort det utstyrte eg meg med diverse reiskapar, fyrstikker og batteri og køyrde fram på gravplassen. Broddar hadde eg også med, på vona der var glatt. Eg har ikkje vore der sidan ei stund før jul, men Solveig var der på veslejulaftan og då låg isen der, tjukk og glatt. I dag var nesten all is og snø borte, så det var ingen sak å gå der. Eg bytte batteri i det elektriske lyset som står i buret. Prøvde å få eld i stearinlyset, men det var heilt umulig. Til slutt tok eg nokre bilde. Men då eg skulle legge bilda inn på PC-en var der ingen ting, det var litt dumt.
Elles har eg høyrt litt på boka mi på Storytel -det er nr.7 i serien. Den heiter "1968". Eg vil anbefale andre som likar lydbøker å abonnere på Storytel, det er veldig lettvint å bruke.
No håper eg vi får fint og mildt vêr ei stund framover-den 17.januar får vi sola att, og då håper eg energien kjem tilbake også.
Eg vil ønske alle ei fin nyttårshelg! Så vil eg takke for all kontakt i 2019 og ønske alle det beste for neste år.


1 kommentar:

bodilingeborg sa...

Godt Nytt År!
Helsing frå Bodil og Svein

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...