søndag, desember 29, 2019

Dagbok 2019: 29.desember

Klokka er no 17.15, temperaturen ute er+ 8 grader. Det har ikkje vore lyst i dag, og regnet har sila ned. Eg har ikkje vore så trøtt og slapp i heile mitt liv-trur eg- som i dag. På føremiddagen sovna eg med eit glas brus i handa, og gad ikkje bytte bukse eingong, men gjekk med den til den vart tørr.
Eg er heilt ute av rute med kva som er dag og natt, legg meg seint, står opp seint eller til vanleg tid, sovnar på dagtid osv. I dag har eg gjort to ting; kveikt opp i omnen og vaska håret. Ja, eg passar no på å ete litt innimellom.
Elles har eg lese ut ei bok i Guillou-serien og begynt på den neste. Før i tida kunne eg sette meg til å lese heile bøker på ein dag, i seinare år har eg ikkje vore så lettsindig, men det er no eg eigentleg har høve til det.
Det blei ikkje til at eg tok turen på gravplassen, vêret var altfor ufyseleg og eg tvilar på om isen er borte. I morgon må eg vel komme meg ut ein tur, for no har bilen stått stille ei hel veke. Denne mørketida tappar meg for all energi eg kanskje har på lager. 
Men det er ikkje så farleg for meg, eg har heilårsferie og kan ta att det 
I morgon er det vesle-nyttårsaftan, og så er det snart kvardag igjen.
Bildet er tatt i 10-tida i føremiddag og lysare vart det aldri.



Ingen kommentarer: